Sivut

ad

Painotuotteita.fi on painotalosi verkossa
Pizza-online.fi

9.8.19

Taloudellinen ahdinko

On se hyvä kun hankkii jonkin uuden asian niin ne vanhat joita käytit korvaa sitä, niiden edellistä duunia, lakkaavat ne yhtäkkiä toimimasta. Puhun siis uudesta kolmen metrin kännykänlaturin johdosta. Vara matkalaturi sekään suostunut toimimaan kun se latauspalkki oli jotain 97% täynnä ja ohjeessa lukee että ensin se on ladattava täyteen. Kauheaa täydellisyyden hakuisuutta rakas teknologia? Mun sähkölasku oli jotain 44 euroa josta sähkön osuus 25% Tai siis jos nyt maksan sen ensin

Mä liityin velallisten tukiryhmään Facebookissa. Salaista tietoa siitä mun keskustelunaloituksesta varmaan suurin osa. Mutta hei, sain edes soittopyynnön mun avustajalle aikaiseksi just ennen kuin akku kuolevinaan ja aika loppumassa että siellä oltiin paikalla? Näköjään 2017 lähetetyt sähköpostit oikein tuottaneet vastausta ja heidän s.postit oli vaihtuneet vuodenvaihteessa joten seli seli...

Raha on se mikä määrää. Raha tulee rahan luo. Tein joskus rahasta runon pilkkaamalla tapoja joista tunnistaa narsistisen käyttäytymisen.

Oho, Spotify meni itsestään päälle toisessa huoneessa vaikka mainosten ajaksi sen II pysäytin... no okei. En säiky!

Missä olinkaans... no tietty ottakaamme todesta nyt taas mun ongelmia ja ahdinkoja. ööö---????

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti